مجازی...


●•· فــــ✘ــاز ســــنگیـــ✘ــــن ·•●

مغرورم در حد گرررررررررگ غرورمو بشی... کمرتو میشم!!! البته در اون حد نیستی...!

خـــوب گوش کنیــــد چی میگــــم :

اینجا مجازییست

نه من تورا میشناسم نه تو منو …

♣نه تو آنقدر خوبی که من دوست دارم نه من آنقدر بدم که تو فکر میکنی ♧

اینجا قدرت دست یکی نیس …

همه میتونن لات باشن همه میتونن شاه باشن …

اینجا …
♣فقط ※ لایک ※ ارزش داره فکر نکن کسی تو را واسه خودت میخواد …

لایک = لایک … نکنی بلاک

اینجا خیلیا حرف از تنها پریدن با یه نفر میزنن اما …

با صد نفر تو پی وی دارن حرف میزنن …

اینجا …


همه میخوان تو چشم باشن نقش بازی میکنند …

اینجا دنیای شکست خورد هاست

اینجا

عاشقتم .دوست دارم . عزیزم.....بی ارزش و بی معناست!!

اینجا فقط ......> مجازیست  یک دنیای بی ارزش...!

لطفا موقع ورود نقاب خود را بردارید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:عشق,نفرت,لاو,لاو می,لاو یو,خیانت,فاز سنگین,رویای شیرین,رویای خیس,آرامش,من و او,من و تو,,ساعت 22:33 توسط ●•· رُزِ آبی ·•●| |


Power By: LoxBlog.Com